Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Γράμμα μητέρας προς ΣΥΓΑΠΑ


Καλησπέρα! Έριξα μια γρήγορη ματιά στο έργο σας μέσα από τη σελίδα που μου στείλατε και πραγματικά θέλω να σας συγχαρώ!Διαβάζοντας τις προσωπικές ιστορίες ταράχτηκα με το επίπεδο και την παράνοια που έχουμε εμείς οι γυναίκες,και βάζω και τον εαυτό μου μέσα καθώς θηλυκό, να διαστρεβλώνουμε τα πάντα προς όφελός μας.Φυσικά δεν είμαστε όλες ίδιες όπως και οι μπαμπάδες δεν είναι όλοι διατεθειμένοι να προσφέρουν στα παιδιά τους και να παρίστανται στις ζωές τους. Για εμένα το ζητούμενο είναι ένα..οι άνθρωποι οι οποίοι χωρίζουν, χωρίζουν τις προσωπικές ζωές τους.Τα παιδιά δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης μέσα σε αυτό το χωρισμό ούτε φέρουν ευθύνες ούτε είναι υπόλογα και ούτε θα πρέπει να γίνονται μπαλάκι. Δεδομένου οτι ο άνθρωπος είναι εκδικητικό ον, τα μίση και την έχθρα, την απόρριψη και την απογοήτευση που νιώθει ο καθείς προσπαθεί να την περάσει μέσα από το μοναδικό μέσο υπέρτατης αγάπης που μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος κατ΄εμέ: το παιδί του.¨θα σε πατήσω εκεί που σε πονάει και θα σου στερήσω ό,τι αγαπάς περισσότερο¨. Δυστυχώς, δεν αντιλαμβανόμαστε πόσο μεγάλο κακό κάνουμε στα παιδιά μας και πιστεύω πως αν είχαν λόγο ίσως να επέλεγαν να ζήσουν με αυτόν που τους στερεί το δικαστήριο.
Όταν ένας άνθρωπος αποφασίζει να γίνει γονιός θα πρέπει να είναι καθαρός από απωθημένα και πάθη για να μπορέσει να δώσει αγνά συναισθήματα στη νέα ζωή.. Λυπάμαι πραγματικά, περισσότερο τα παιδιά που βιώνουν αυτές τις καταστάσεις και μετά τους γονείς.. Λυπάμαι γιατί είμαι μάνα και θα πέθαινα αν κάποιος μου στερούσε το παιδί μου. Οργίζομαι γιατί ο μπαμπάς του παιδιού μου του είναι απαραίτητος και τον λατρεύει. Και γιατί έχω δώσει όρκο πως πάνω από όλα εφόσον εγώ επέλεξα τον μπαμπά του στηρίζω την επιλογή μου ακόμα κι αν κάποτε δεν είμαστε ζευγάρι και πάντα θα είναι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου. Συνεχίστε, χρειάζεται η κοινωνία μας ανθρώπους σαν εσάς να μάχονται κυρίως για ό,τι αγαπάμε περισσότερο..ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! Φαίη Τσιγαρίδη.
Ευχαριστούμε κυρία Τσιγαρίδη για τις απόψεις σας. Τέτοιες μανάδες χρειάζονται τα ελληνόπουλα, τα παιδιά μας, η νέα γενιά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου