Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Τα τραγούδια του πατέρα μου

«Τα τραγούδια του πατέρα μου» στο Γυάλινο Μουσικό θέατρο

Δημοσιεύτηκε σε Διαβάστε επίσηςΔρώμενα
Πρώτη εμφάνιση: 15 Μαρτίου, 2013
«Τα τραγούδια του πατέρα μου» 
Σάββατο 16  Μαρτίου
ΧΑΡΗΣ ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ, ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ,
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ 
Τέσσερις νέοι Έλληνες ερμηνευτές πραγματοποιούν μια αναδρομή στα σπουδαιότερα τραγούδια των πατέρων τους και στην ιστορία του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού.
«Τα τραγούδια του πατέρα μου» είναι ο τίτλος της μουσικής παράστασης που θα παρουσιάσουν τέσσερις νέοι έλληνες ερμηνευτές και απόγονοι τεσσάρων μεγάλων τραγουδιστών που σφράγισαν το ελληνικό τραγούδι.
Οι Χάρης ΒαρθακούρηςΣτέλιος ΔιονυσίουΔημήτρης Κόκοτας και Γρηγόρης Μπιθικώτσης δημιούργησαν ένα νέο καλλιτεχνικό σχήμα με στόχο να αναδείξουν με τον δικό τους τρόπο τραγούδια που ερμήνευσαν τέσσερις μεγάλες φωνές: ο Γιάννης Πάριος, ο Στράτος Διονυσίου, ο Σταμάτης Κόκοτας, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης.
Τραγούδια που ταυτίστηκαν με τη μουσική πραγματικότητα της νεότερης Ελλάδας, έγιναν κλασσικά και αγαπήθηκαν όπου υπάρχουν Έλληνες, όπως «Κάντε υπομονή», «Βρέχει φωτιά στη στράτα μου», «Γιε μου» και «Πιο καλή η μοναξιά» και πολλά άλλα θα ακουστούν στη σκηνή τουΓυάλινου Μουσικού Θεάτρου για δύο βράδια, στις 9, ΚΑΙ 16 Μαρτίου.
Η μουσική παράσταση «Τα τραγούδια του πατέρα μου» είναι μέρος μια παγκόσμιας περιοδείας με τίτλο “Α TRIBUTE TO THE LEGENDS” -  WORLD TOUR.
Παραστάσεις:         Σάββατο 9, &16 Μαρτίου
Ώρα έναρξης:         22:30 ώρα προσέλευσης 21:45
Φιάλη / 4 άτομα : 130 € (περιλαμβάνεται η είσοδος)
Κρασί / 2 άτομα: 65 € (περιλαμβάνεται η είσοδος)
 Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
Λεωφόρος Συγγρού 143 Νέα Σμύρνη Αθήνα
τηλ: 2109315600 www.gialino.gr
  1. Το τραγούδι του πατέρα

    • από τον χρήστη tinkano
    • Πριν από 5 χρόνια
    • 268.870 προβολές
    Μουσική: Κωστής Χαλάτσης Στίχοι: Δημήτρης Ερατεινός Ερμηνεία: Δημήτρης Ερατεινός http://kostisxalatsis.tk.
  2. ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ...

    Οποιος δεν ειδε την παρασταση πραγματικα εχασε...!!!
    • HD
  3. Clip #3 (Mac & PC).m4v Τα τραγούδια του πατέρα μου

    • από τον χρήστη Miltiadis Sarakinos
    • Πριν από 11 μήνες
    • 427 προβολές
    Τα τραγούδια του πατέρα μου, Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών 25/01/2013. Songs of my father, Athens College Theater.
    • HD
  4. Clip2.m4v Τα τραγούδια του πατέρα μου

    • από τον χρήστη Miltiadis Sarakinos
    • Πριν από 1 χρόνο
    • 586 προβολές
    Τα τραγούδια του πατέρα μου, Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών 25/01/2013. Songs of my father, Athens College Theater.
    • HD
  5. Πατέρα το τραγούδι αυτό σου το αφιερώνω-Triantafyllos

    • από τον χρήστη FreeDeathGr
    • Πριν από 1 χρόνο
    • 27.337 προβολές
    Στίχοι: Γιάννης Λιόντος Μουσική: Τριαντάφυλλος 1. Τριαντάφυλλος Εκεί ψηλά που βρίσκεσαι, που κατοικείς, πατέρατραγούδια ...
  6. Ζαφείρης Μελάς "Για τον πατέρα".wmv

    • από τον χρήστη ELPIDA ZWH
    • Πριν από 3 χρόνια
    • 213.586 προβολές
    Για μένα ένα από τα πιο ωραία κομμάτια του Μελά! Αφιερωμένο στον Πατέρα μου ..... μου λείπεις πολύ.... Το Αφιερώνω επίσης σε
  7. Χ.Βαρθακούρης, Γ.Μπιθικώτσης και Δ.Κόκοτας "Live In Love"

    • από τον χρήστη loveradiogr
    • Πριν από 11 μήνες
    • 1.274 προβολές
    Live In Love / Unplugged Sessions © 2013 - Love Radio 97,5 Οι γιοί των Θρύλων του Ελληνικού πενταγράμμου, Χάρης ...
    • HD
  8. 12 Τριαντάφυλλος Πατέρα το τραγούδι αυτό σου το αφιερώνω

    • από τον χρήστη Dinos Vaso
    • Πριν από 3 χρόνια
    • 48.261 προβολές
  9. Τα τραγουδια του πατερα μου

    • από τον χρήστη newspiper34
    • Πριν από 8 μήνες
    • 163 προβολές
    news-piper freegossip.
  10. ΜΗΛΙΤΣΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ(ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ )

    • από τον χρήστη dimvaggelis
    • Πριν από 5 χρόνια
    • 35.810 προβολές
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΣΥΡΡΑΚΟ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΕΥΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ.
  11. Patera apopse an m akous - Stefanos Vordwnis

    • από τον χρήστη Barberis699
    • Πριν από 4 χρόνια
    • 222.137 προβολές
    Στέφανος Βορδώνης - Πατέρα απόψε αν μ΄ακούς CD: Μ' αγάπησες στα ψέματα, μα πόνεσα στ' αλήθεια Για όλους όσους έχασαν ...
  12. «ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ»

    • από τον χρήστη George Athini
    • Πριν από 5 μήνες
    • 35 προβολές
    Τις χρυσές επιτυχίες ερμηνεύουν οι: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ ΧΑΡΗΣ ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ - ΣΤΕΛΙΟΣ ...
  13. ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ

    • από τον χρήστη giorgosaris1
    • Πριν από 8 μήνες
    • 49 προβολές
    ΚΟΚΟΤΑΣ- ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ-ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ-ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ..
    • HD
  14. Το τραγουδι του πατερα ΕΛΕΝΗ ΛΕΓΑΚΗ

    • από τον χρήστη palabos9
    • Πριν από 1 χρόνο
    • 540 προβολές
  15. Ο πατέρας - Παντελής Θαλασσινός (Lyrics)

    • από τον χρήστη Chris Demian
    • Πριν από 4 χρόνια
    • 146.658 προβολές
    Ένα υπέροχο τραγούδι για τον πατέρα από τον Παντελή Θαλασσινό. Τα λόγια είναι περιττά... By Chris Demian...
  16. patera to tragoudi sou to afierono-Triantafyllos

    • από τον χρήστη alkinoooos
    • Πριν από 5 χρόνια
    • 362.877 προβολές
    ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΙΟΝΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ.
  17. ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ-ΠΑΡΙΟΣ-ΜΠΙΘΗΚΩΤΣΗΣ- ΚΟΚΟΤΑΣ 4

    • από τον χρήστη MrTakaros13
    • Πριν από 1 χρόνο
    • 4.539 προβολές
    ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ-ΠΑΡΙΟΣ-ΜΠΙΘΗΚΩΤΣΗΣ- ΚΟΚΟΤΑΣ '' ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ''
  18. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου